خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت «مصطفی سالاری» در پی درگذشت چند پرستار و یک مدیر سازمانی

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۰۳

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیام‌های جداگانه ای درگذشت سه تن از کارکنان این سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این سه همکار سازمان تأمین اجتماعی را به خانواده‌های آنان و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی تسلیت گفت و برای درگذشتگان غفران واسعه الهی طلب کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین از زحمات و تلاش‌های تمامی کارکنان این سازمان در سراسر کشور بویژه کارکنان مراکز درمانی که با ایثار و از خود گذشتگی مثال زدنی در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، قدردانی و تأکید کرد که مدیریت و تمامی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی زحمات و تلاش‌های ارزشمند و توام با فداکاری و امیدبخشی این عزیزان را ارج می‌نهند.

مرحوم علی اصغر نیک‌نیا از مدیران باسابقه و خوش نام سازمان تأمین اجتماعی در استان گلستان بود و در دوران تصدی مسئولیت مدیرکلی تأمین اجتماعی این استان منشأ خدمات زیادی برای بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان بودند.

همچنین مرحومه مولودالسادات جعفری، پرستار بیمارستان شهید فیاض بخش تهران و مرحومه فریبا ایزد پناهی، همکار امور اداری بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز از کارکنان پرتلاش و متعهدی بودند که بی‌وقفه در راه خدمت‌رسانی به بیماران و انجام وظایف در شرایط سخت و بحرانی تلاش کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز