خبرگزاری کار ایران

روحانی با اشاره به نگرانی‌ها از تاثیر کرونا بر اقتصاد:

کسب و کارها طرح‌هایشان را بیاورند تا بررسی و تصویب کنیم/ دولت نگهبان تأمین معیشت مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۲۶۲

رئیس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت، گفت: برخی از کسب و کارها که بهترین زمان درآمدی‌شان شب عید و ایام عید بوده، دچار مشکل شدند. دولت نسبت به آنها باید مساعدت کند.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی با اشاره به تاثیرات کرونا بر تعطیلی واحدهای تولیدی و کسب و کارهای کوچک کارگاهی و خانگی، گفت: برخی از کسب و کارها که بهترین زمان درآمدی‌شان شب عید و ایام عید بوده، دچار مشکل شدند. دولت نسبت به آنها باید مساعدت کند. انشاء الله طرح‌شان را بیاورند در هیأت دولت مطرح کنند تا به زودی آنها را بررسی و تصویب کنیم؛ برای اینکه مردم در رفاه بیشتری قرار گیرند.

وی افزود: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تلاش کنند برای اینکه مردم دارای اقساط هستند و اقساط آنها باید پرداخت شود، و در برابر دولت مسئول هستند که پرداختی‌های خودشان را در موعد خاص پرداخت کنند، امهال موارد و دادن فرصت یک و دو ماهه انجام شود. 

روحانی تصریح کرد: همانطور که دولت وظیفه دارد نگهبان سلامت مردم باشد، وظیفه دارد نگهبان کسب و کار مردم و زندگی و تأمین معیشت مردم هم باشد؛ در اینجا خواهش می‌کنم از همه دستگاه‌های خبری، خبرنگاران، روزنامه‌ها، بویژه صداوسیما با همه وجود در برابر معاندینی که در فضای مجازی و در رسانه‌های بیگانه سمپاشی می‌کنند؛ خبر دروغ را القاء می‌کنند و واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند، بیایند واقعیت‌ها را برای مردم توضیح دهند.

وی افزود: بیمارستان ما، تلاش پزشکان و پرستاران ما، مراکز تولید و همه کارگران و مهندسینی که همه سر چاه و تلمبه‌ خانه‌های نفت و گاز، همه جا، سر مرز برای نگهبانی از کشور و در همه جا حضور دارند و تلاش می‌کنند برای امنیت و نیازمندی‌ مردم، بهداشت مردم، برای نظافت شهر مردم، همه تلاش و کوشش می‌کنند؛ این کوشش‌ها منعکس شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز