خبرگزاری کار ایران

هاشمیان:

رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بیرجند خواستار آزمایشات کرونا در پلیس راه‌ها/ ممکن است ناقل کرونا از شهری به شهر دیگر باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۶۱

رانندگان حمل و نقل جاده‌‌ای بیرجدن خواستار آزمایشات اولیه کرونا در پلیس‌راه‌ها شدند. رانندگان می‌توانند ناقل کرونا از شهری به شهر دیگر باشند.

 رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بیرجند طی تماسی با خبرنگار ایلنا، ضمن ابراز نگرانی نسبت به شیوع کرونا در کشور گفتند: شغل رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بعد از شیوع کرونا در معرض تهدید بیشتری نسبت به مشاغل است. ما باوجود مشکلات معیشتی و بالا بودن هزینه‌های استهلاک و تعمیرات ماشین‌های سنگین و لوازم یدکی نمی‌توانیم کار را تعطیل کنیم و در خانه بمانیم.

به گفته رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بیرجند؛ رانندگان به علت تردد بین شهرها یکی از مهم‌ترین ناقل‌ها محسوب می‌شوند. درصورتی‌که راننده مبتلا شود، این بیماری را از شهری به شهر دیگر منتقل می‌کند و عامل شیوع به حساب می‌آید اما متاسفانه فکری بابت این مسئله نشده است. در عین‌حال هر بار که بارگیری می‌کنیم با افرادی در تماس هستیم که برای خودمان نیز خطرناک است.

آنها اظهار داشتند: باید کنترل بیشتری به لحاظ تجهیزات و بهداشت بر رانندگان حمل و نقل جاده‌ای صورت بگیرد. مثلا در پلیس راه‌ها می‌توان آزمایشات لازم را از رانندگان گرفت. در عین حال سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور باید از طریق تشکل‌های صنفی رانندگان اقدام به توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده کنند. به خصوص که خیلی از این لوازم بهداشتی در دسترس جامعه نیست و کمیاب شده است.

به گفته آنها؛ ما رانندگان بیرجند به همه نقاط کشور سفر می‌کنیم. برخی از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای سوخت‌بر هستند که تا مرز افغانستان می‌روند. البته آنجا بارها توسط رانندگان افغانستانی بارگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز