خبرگزاری کار ایران

برای رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان؛

نماینده ویژه‌ی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوی سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۴۶

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان قطور شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی به این منطقه سفر کرد.

به گزارش ایلنا، کریم یاوری (مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: حسب دستور اکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن آمادگی کمک، خدمات و امدادرسانی به مردم غیور و شریف روستاهای زلزله زده قطور در شهرستان خوی را دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس وظایف و مسئولیت اجتماعی این وزارتخانه به کریم یاوری‌(مشاور نماینده ویژه خود) دستور داده تا با اقدامات حمایتی و خدمات و کمک‌رسانی آلام آسیب‌دیدگان از زلزله با همکاری و همراهی با استاندار محترم و مدیریت بحران استان به حداقل ممکن کاهش یابد. 

یاوری در دیدار با  استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیر مجموعه‌های این وزارتخانه آمادگی لازم برای کمک‌رسانی‌های ضروری و تامین نیازهای اولیه آسیب‌دیدگان از زلزله را در حد وسع و توان خود را دارد. 

وی در این دیدار اعلام کرد: البته جامعه هدف و مخاطب وزارتخانه به ویژه معلولان، مددجویان، توان خواهان، بازنشستگان و کارگران آسیب‌دیده و ..... از زلزله در امداد، کمک و خدمت‌رسانی مورد توجه قرار خواهند گرفت. 

مشاور و نماینده ویژه وزیر اعلام کرد: مشاغل و کارگاه‌های آسیب دیده از زلزله مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز