خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی مطرح کرد:

کارگران پای صندوق‌ رأی نیایند وضعیت بدتر خواهد شد/ هیچ‌کس نمی‌تواند تهمت و انگی به نمایندگان کارگری بزند

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۸۱

رییس اتحادیه پیشکسوتان کارگری گفت: شرایط جامعه به‌قدری نفس‌کشیدن را تنگ کرده اما اگر پای صندوق‌های رأی نیایید وضعیت بدتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در مراسم جشن روز زن در خانه کارگر با اشاره به مشکلات جامعه کارگری گفت: ما برای حل این مشکلات دو راه داریم؛ یکی از راه صندوق و انتخابات است که کم مخاطره و پرمنفعت است و دیگری از راه خیابان و اردوکشی که پرمخاطره و سود کمی دارد.

مشاور وزیر کار ادامه داد: شرایط امروز جامعه به‌قدری نفس کشیدن را تنگ کرده که حرف‌های امروز من به گوش شما تلخ است اما اگر پای صندوق‌های رأی نیایید وضعیت بدتر از این خواهد شد.

مشاور وزیر صنعت با اشاره به آشنایی خود با علیرضا محجوب گفت: من محجوب را از زمانی که در حزب جمهوری اسلامی سمپاد بود می‌شناختم. او آن زمان با همین لباس کارگری که امروز بر تن دارد فعالیت می‌کرد و دغدغه اصلی او جایگاه و احقاق حقوق کارگران بود.

وی ادامه داد: نگاه شما نباید به خارج از مرزها باشد. لس آنجلسی‌ها غرق در امکانات هستند و وضعیت اسفناک اقتصادی شما را درک نمی‌کنند. ما اگر در انتخابات شرکت نکنیم هیچ اتفاقی برای نظام نخواهد افتاد اما در نهایت آن لیست 30 نفره‌ای رأی خواهد آورد که 700 هزار نفر به صورت اعتقادی به آنها رأی خواهند داد و آن زمان باید برای گرفتن حقوق خودمان مانند کارگران فولاد به خیابان بیاییم.

مشاور وزیر کار گفت: بسیاری از نمایندگان نمی‌دانند ضریب چینی چیست؛ خط فقر و معیشت را نمی‌دانند اما علیرضا محجوب فردی قرآنی است که دو سوم حقوق خود را به صندوق حمایت از کارگران بیکار می‌دهد. خانم جلودارزاده و بادامچی نیز همین‌طورند. امروز هیچ‌کس نمی‌تواند هیچ‌گونه تهمت و افترا و انگی به نمایندگان کارگری بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز