خبرگزاری کار ایران

کارگران بازنشسته‌‌ مخابرات راه دور شیراز از توضیحات مقام‌ها قانع نشدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۹۰

به دنبال قانع نشدن کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز، از توضیحات مقام‌های استان، آنها امروز (سه‌شنبه/15 بهمن) هم مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود 200 نفر از کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز، مانند روز گذشته، امروز هم مقابل استانداری فارس اجتماع صنفی برگزار کردند. 

آنها می‌گویند که از توضیحات مقام‌های استان درباره حل مشکلات خود که پرداخت سنوات آنها به اضافه خسارت تاخیر و تادیه خلاصه می‌شود، قانع نشده‌اند و انتظار دارند که مقام استان فارس در همکاری با مقام‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشکل آنها را حل کند. 

میزان طلب کارگران بازنشسته صنایع مخابرات راه دور شیراز، بدون احتساب خسارت تاخیر و تادیه، 35 میلیارد تومان و با احتساب این موارد بیشتر از 100 میلیارد تومان است. 

این شرکت به دنبال بحران گسترده اقتصادی دهه 80 و ناتوانی سهامداران در اداره آن، توسط هیات اجرایی، هیات حمایت از صنایع که مدیران ارشد وزارت‌خانه‌ها در آن حضور دارند، اداره می‌شود، با این حال مطالبات کارگران بازنشسته این شرکت هنوز پرداخت نشده است. 

کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز در تجمع روز گذشته که حدود 400 نفر در آن حضور داشتند، خواهان خلع ید از اعضای فعلی هیات اجرایی شده‌اند و می‌گویند که آنها همکاری‌های لازم را انجام نمی‌دهند. 

به دنبال تجمع روز گذشته، کمیسیون کارگری استانداری فارس تشکیل جلسه داد اما به گفته نمایندگان بازنشستگان، نتیجه‌‌ای حاصل نشده است.

این شرکت همچنین هیچ فعالیت تولیدی ندارد؛ درحالی‌که در دهه 80 جزء شرکت‌های پیشرو در تولید محصولات مخابراتی بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز