خبرگزاری کار ایران

نگرانی بازنشستگان در مورد تجمیع بیمه پایه و بیمه تکمیلی/ بیمه تکمیلی نمی‌خواهیم!

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۹۸۶

بازنشستگان کشوری می‌گویند در شرایطی که یکی از مطالبات اصلی ما حذف بیمه تکمیلی است، صحبت از تجمیع بیمه‌ها مشکلی را حل نمی‌کند.

جمعی از بازنشستگان کشوری در تماس با خبرنگار ایلنا، از زمزمه‌های تجمیع بیمه‌های بازنشستگان ابراز نگرانی کردند و گفتند: ما خواستار حذف بیمه تکمیلی و ارتقای کیفی بیمه پایه هستییم. بیمه پایه باید بتواند همه نیازهای درمانی بازنشستگان را تامین کند؛ همه قوانین بالادستی نیز بر این الزام تاکید دارند؛ حال صحبت از اجماع بیمه پایه و بیمه تکمیلی مشکلات ما را حل نمی‌کند.

در روزهای گذشته، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از اجرای طرح تجمیع آزمایشی بیمه تکمیلى آتیه‌سازان و بیمه پایه سلامت برای بازنشستگان کشوری تا پایان سال خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اقدام نظر بازنشستگان را تامین کند.

 موهبتی با تاکید بر تکریم بازنشستگان در جامعه گفت: در حال حاضر  ۱۰ درصد جمعیت کشور حدود  ٨ میلیون نفر از بیمه‌شدگان و بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرار دارند.

بازنشستگان می‌گویند: این طرح تجمیع، نتیجه‌ای جز دست بردن در جیب بازنشستگان و تحمیل هزینه بیشتر درمان بر دوش ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز