خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد تشکیل تعاونی‌های خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۱۱

دومین نشست ارائه ایده‌های عملیاتی جهت تدوین الگوهای مناسب اشتغال زنان مبتنی بر شناسایی مزیت‌ها و فرصت‌های توانمندسازی جامعه هدف با حضور مشاور امور زنان اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون، مشاور امور زنان اتاق تعاون ایران با اشاره به اهمیت اشتغال بانوان و بانوان سرپرست خانوار ابراز داشت: با توجه به تعداد زنان سرپرست خانوار، پیشنهاد انجام کار ارائه شد.

تهمیه دانیالی ادامه داد: مدیریت شغلی و راهبری شغلی دو راهکاری است که باید برای زنان سرپرست خانوار در این نشست ارائه شد.

او گفت: راهبری شغلی بدان معنی است که زنان سرپرست خانوار در قالب گروه به کارآفرین متخصص سپرده شوند تا بتوانند مدل اشتغالزایی ایجاد کرده و در نهایت با ایجاد مدل اشتغالزایی به سوی تشکیل تعاونی گام بردارند.

مشاور امور بانوان اتاق تعاون، تشکیل بانک اطلاعاتی حاوی اطلاعات کمی همچنین مشاغل خانگی  زنان سرپرست خانوار را در این نشست، پیشنهاد داد.

  او افزود: این زنان  باید در تعاونی چهار مرحله آموزش، ترویج، توانمند سازی و توان افزایی (کسب مهارت) را بگذرانند  و توان افزایی تعاونی‌های مشاغل خانگی را در قالب یک زنجیره به هم متصل می‌کند.

دانیالی با تاکید بر اینکه سیاست اتاق تعاون حمایت از تعاونی‌های زنان با محوریت خانواده است، خاطر نشان کرد: این کسب و کار خانگی می‌تواند در قالب فعالیت زنان در کنار خانواده باشد که در نهایت منجر به تشکیل تعاونی‌های خانوادگی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز