خبرگزاری کار ایران

چهارمین جلسه کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۷۸۷

چهارمین جلسه کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور مشاوران مدیرعامل، مدیران کل ستادی و مدیر استان تهران به نمایندگی از مدیران استانی صندوق برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور فرهنگی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ صندوق آغاز شده و این برنامه، متناسب با محورهای سیاست‌های ۱۰ گانه ابلاغی از سوی مدیرعامل صندوق، در دستور کار کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری قرار گرفته است.

در همین راستا، فرمت برنامه عملیاتی و شناسنامه پروژه‌ها نهایی خواهد شد. اهداف کمی کلان صندوق و شاخص‌های ارزیابی برنامه‌ها و پروژه‌های واحدهای ستادی شناسایی و مدل اولویت‌بندی پروژه‌ها تعیین می‌گردد. پس از آن، بودجه مورد نیاز برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار برآورد خواهد شد.

تهیه برنامه عملیاتی استان‌ها و برگزاری جلسات کمیته علالی بدین منظور، تهیه پیش‌نویس برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ و جمع بندی نظرات ستادی و استانی، تهیه مدل پایش برنامه‌ها و پروژه‌ها و نظام گزارش‌دهی برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹، تهیه مدل ارزیابی عملکرد بر مبنای برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ ازجمله فرایندهایی است که در نهایت، به تصویب و ابلاغ برنامه منجر خواهد شد.

حمید مدنی (مدیرکل برنامه و بودجه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) در این جلسه، به جلسات پیشین کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری صندوق پرداخت و گفت: کمیته عالی تاکنون سه جلسه تشکیل داده است. در جلسه اول و دوم، مدیران ستادی و استانی صندوق به همفکری پیرامون اجرای سیاست‌های ۱۰ گانه صندوق پرداختند و در سومین جلسه نیز، سوابق برنامه‌ریزی در صندوق و آسیب‌شناسی علل اجرانشدن برنامه‌های گذشته به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

او به عنوان دبیر جلسه تاکید کرد: تاکنون ۲۰۰ نفر ساعت جلسه کارشناسی اولیه با واحدهای ستادی و ۷۰ نفر ساعت جلسات داخلی برای پیشبرد برنامه‌های صندوق برگزار شده و امیدواریم با تدوین برنامه عملیاتی، سال ۱۳۹۹ را بهتر آغاز کنیم.

در چهارمین جلسه کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، برنامه‌ها و پروژه‌های اداره‌کل آمار، فناوری اطلاعات و محاسبات بیمه‌ای بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز