خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

صِرف آزادی کارگران هفت‌تپه برای ما کافی نیست/ ابهامات خصوصی‌سازی را پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۶۱۸

نماینده اهواز در مجلس گفت: مطالبات کارگران هفت‌تپه و ابهامات خصوصی‌سازی را از مجاری قانونی دنبال خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر هفدهم مهرماه، کارگران بازداشتی مجتمع نیشکر هفت‌تپه بعد از دو روز بازداشت از زندان دزفول آزاد شدند. این کارگران خواستار دیدار با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با مطالبات و دغدغه‌های صنفی خود بودند. کارگران نیشکر هفت‌تپه و نمایندگان آنها مدعی هستند که خصوصی‌سازی هفت‌تپه، علت‌العلل همه مشکلات این واحد قدیمی است.

علی ساری (نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی) در ارتباط با مطالبات این کارگران و اقداماتی که مجلس شورا در دست انجام دارد، می‌گوید: با کارگران هفت‌تپه در ارتباط هستم؛ با کارگرانی که قرار بود مشکلات صنفی خود را در کمیسیون اجتماعی مجلس طرح کنند، در تهران و اهواز نشست‌هایی خواهم داشت و  موضوعات و دغدغه‌های آنها  را تا جایی که میسر باشد، از دولت و وزرای مربوطه دنبال خواهم کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در مورد خصوصی‌سازی هفت‌تپه ابهاماتی وجود دارد که این ابهامات را از طریق هیات تحقیق و تفحص سازمان خصوصی‌سازی پیگیری خواهم کرد.

ساری ادامه داد: این کارگران عزیزان ما هستند و من تاکید می‌کنم که همه مطالبات صنفی آنها در چارچوب قانون قابل پیگیری است و مجلس با تمام توان در کنار کارگران و مشکلات آنها ایستاده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه می‌کند: صرف اینکه این کارگران آزاد شدند، برای ما کافی نیست؛ ما تا احقاق حق کارگران و گرفتن مطالباتی که در قانون مدون شده، موضوع را پیگیری خواهم کرد. کارگران از این نظر کاملاً مطمئن باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز