خبرگزاری کار ایران

۱۲ واحد صنعتی گلستان امسال احیا شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۴۲۸

در سال ۹۷ از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۳۹ واحد صنعتی تعطیل، دوباره به چرخه تولید بازگشتند که در نتیجه آن ۶۱۲ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش ایلنا، حسین طلوعیان با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهارداشت: با احیا ۱۲ واحد صنعتی گلستان در شش ماهه نخست سال جاری، حدود ۲۰۰ نفر در این واحدها مشغول به کار شدند.

به گفته او؛ از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان در استان تشکیل شده که نتیجه آن احیا و راه‌اندازی ۱۲ واحد صنعتی در ۶ ماهه نخست سال بوده است.

طلوعیان با اشاره به واحدهای احیا شده در سال گذشته نیز گفت: در سال ۹۷ از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۳۹ واحد صنعتی تعطیل دوباره به چرخه تولید بازگشتند که در نتیجه آن ۶۱۲ نفر  مشغول به کار شدند.

وی افزود: با راه‌اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال ۹۵ تا کنون علاوه بر رفع مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف سرمایه ثابت و در گردش، مالیاتی، بانکی، شرکت‌های خدمات‌رسان گاز، آب و برق، تامین اجتماعی و غیره تعداد زیادی از واحدهای صنعتی تعطیل دوباره به چرخه تولید بازگشتند و واحدهای صنعتی بسیاری نیز فعالیت های خود را توسعه داده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: یکی از اثرات اجرای طرح رونق تولید در استان فعال شدن واحدهای تعطیل و بازگشت اشتغال آنان بوده است که بنا داریم تا پایان امسال ۵۰ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل را دوباره وارد چرخه تولید کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز