خبرگزاری کار ایران

جمعی از کارگران آذرآب مطرح کردند:

سهامداری آذرآب همچنان بلاتکلیف است/ ۱۰ روز از مهلتی که مسئولان از کارگران خواستند گذشت/ هنوز معوقات مزدی‌مان را نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۵۲

کارگران آذرآب نسبت به عدم تعیین تکلیف وضعیت سهامداری شرکت انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران آذرآب نسبت به عدم تعیین تکلیف وضعیت سهامداری شرکت و نبود امنیت شغلی ابراز نگرانی کردند.

کارگران می‌گویند: علیرغم اینکه مسئولان یک مهلت ۱۰ روزه بابت تعیین تکلیف وضعیت واگذاری شرکت به مپنا از کارگران خواسته بودند، اما اکنون بعد از گذشت نزدیک به ۲۰ روز از همان وعده، آذرآب همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گفته کارگران؛ نه تنها این وعده مسئولان محقق نشد، بلکه بانک کشاورزی، به عنوان یکی از سهامداران عمده که قرار بود بلوک ۲۶.۱۷ درصدی خود را در روز هفتم مهر ماه در بورس عرضه کند، از عرضه سهام خود منصرف شد.

طبق اظهارات کارگران، مسئولان در تمام مدتی که وعده‌هایی در خصوص حل مشکلات هپکو مطرح کردند؛ نسبت به مشکلات آذرآب بی‌توجه بودند. این در حالی است که آذرآب با ظرفیتی بسیار کمتر در حال حاضر کار می‌کند و به دلیل ناکارآمدی در مدیریت و بلاتکلیفی سهامداری نتوانسته پروژه بگیرد و هنوز معوقات مزدی ما پرداخت نشده است.

محمدتقی آبایی (مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی) با اعلام این خبر که هنوز مپنا نظری مبنی بر تایید یا رد واگذاری آذرآب به این شرکت نداده است، به ایلنا گفت: بالاخره مپنا یک شرکت اقتصادی است و باید و سود و زیان خود را بسنجد. در حال حاضر بحث بر سر واگذاری سهام بانک کشاورزی در بازار بورس بوده است. تا آنجا که اطلاع دارم بانک کشاورزی چند روز پیش از عرضه سهام خود منصرف شد و چرایی این مسئله را باید از بانک کشاورزی جویا شد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جلسه‌ای در خصوص تعیین تکلیف سهامداری آذرآب با نمایندگان بانک کشاورزی برگزار شده، بیان کرد: در خصوص چنین جلسه‌ای اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز