خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

مشکلات را با مقاومت پشت سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۴۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده درباره ایران، گفت: رویکرد ما با توجه به تحرکات غیراخلاقی و خارج از شئون دیپلماسی که نسبت به کشور اعمال شده، منطقی است.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری ضمن بازدید و حضور در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، افزود: ما محکم و استوار در مسیری که در پیش گرفته‌ایم، حرکت می‌کنیم و این موضوع، مایه مباهات است. برگزاری نمایشگاه ایران فارما بدون تردید یک پاسخ محکم به صورت عملی به خواب‌های آشفته علیه ایران است. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای دارویی در خاورمیانه و شمال آفریقاست.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: خوشحالم این نمایشگاه با نام «ایران فارما تجلی رونق تولید ملی» برگزار شد. در بازدیدها دریافتم این نمایشگاه با شعاری که برای آن انتخاب شده، همخوان است.

شریعتمداری حضور سفرا در مراسم اختتامیه را گرامیداشت و گفت: در شرایط فعلی کشور با مقاومت، مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

در آیین اختتامیه ایران فارمای پنجم، اعضای سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، تعدادی از مسئولان سازمان غذا و دارو، اعضای انجمن ها و سندیکاهای تولید مواد اولیه، ماشین آلات دارویی و سایر مشارکت کنندگان در پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما، نمایندگان غرفه های چهارمین نمایشگاه کتب تخصصی سلامت محور، نماینده های غرفه های سومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور، اهالی مطبوعات و رسانه ها شرکت داشتند.

نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور در سطح داخل و خارج، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی، از سال ۱۳۹۳ و در چهار دوره برگزار شده است.

پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) پس از سپری کردن سه روزِ پرتکاپو در مصلای امام خمینی(ره) عصر پنجشنبه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز