خبرگزاری کار ایران

دو کارگر در دو حادثه کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۹۰

در دو حادثه جداگانه، دو کارگر حین انجام کار بر اثر برق گرفتگی کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حادثه اول که روز گذشته (یکم مهر ماه) در منطقه جنت آباد جنوبی شهرتهران رخ داد، یک کارگر ساختمانی حین کار در یک ساختمان درحال ساخت دچار برق گرفتگی شد و از ارتفاع طبقه سوم سقوط کرد و به شدت مجروح شد.

ابراهیم نادرپور (رئیس ایستگاه ۲۷ منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران) با در تشریح این حادثه گفت: این اتفاق که در منطقه جنت آباد جنوبی بدنبال رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط کار رخ داده بطوریکه خوشبختانه گفته می‌شود این کارگر ساختمانی بعد از سقوط از ارتفاع طبقه سوم بر روی فنس‌های سطح زمین زنده مانده ولی با شکستگی زیاد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

اما در حادثه دیگر که زمان آن به روز گذشته (یکم مهر ماه) مربوط می‌شود، کارگر دیگری حین انجام کار حین استفاده از جرثقیل برای جابجایی بیلبورد تبلیغاتی در منطقه توروزیان شهر قزوین بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

سرهنگ رسول فراهانی (فرمانده انتظامی قزوین) درباره این حادثه که در خیابان نوروزیان قزوین اتفاق افتاده، به رسانه‌ها گفت: کارگری حدودا  ۴۵ساله حین استفاده از جرثقیل برای جابجایی بیلبورد تبلیغاتی دچار حادثه برق گرفتگی می‌شود.

به گفته وی؛ آتش نشانان بلافاصله فرد مصدوم را برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد وی در دم جان باخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز