خبرگزاری کار ایران

مرگ ۴ کارگر شوشتری بر اثر سقوط در حوضچه آمونیاک/ ۶ امدادگر دچار مسمومیت شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۰۱

چهار کارگر یک استخر ماهی در روستای درب خزینه شهرستان شوشتر بر اثر استنشاق گاز آمونیاک، جان خود را از دست دادند در این حادثه ۶ نفر از امدادگران نیز دچار مسمومیت شدند.

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان، ظهر روز گذشته (۲ شهریور ماه) در پی تماس کارگران یک استخر ماهی در روستای درب خزینه شهرستان شوشتر مبنی بر سقوط تعدادی از کارگران در حوضچه آمونیاک، بلافاصله ۴دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.  

بر اساس گزارش امین زرگر، به دنبال سقوط یکی از کارگران در یکی از حوضچه‌های آمونیاک، سه کارگر دیگر نیز برای کمک به وی به درون این کانال رفتند که متاسفانه همگی دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر گفت: در این حادثه ۴ کارگر به اسامی علی خرمی ۳۵ ساله، نادر صالحی ۴۰ ساله و ۲ مرد دیگر که هنوز هویت آنها اعلام نشده، جان باختند.

وی افزود: در این حادثه ۶ امدادگر با نام‌های مسلم حمیدی ۳۲ ساله، خلف حمیدی ۶۱ ساله، رضا فرهادیان، میثم زرگر مقدم، امین برومند و رحیم حبیبی پور که از امدادگران اورژانس اهواز بودند، دچار مسمومیت شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ و با انجام اقدامات بالینی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز