خبرگزاری کار ایران

توضیح تامین اجتماعی درباره انتقال غیرمترقبه یک فعال صنفی پرستاری از بیمارستان به درمانگاه

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۲۷

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی درخصوص انتقال فعال صنفی پرستاری در مشهد از بیمارستان فارابی به درمانگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش درپی بازدید مسئولین پرستاری تامین اجتماعی در مشهد به صورت غیرمترقبه طی حکمی جواد توکلی، بهیار بیمارستان فارابی و عضو خانه پرستار و عضو نظام پرستاری مشهد به درمانگاهی منتقل شد. این درحالی است که به گفته پرستاران این روند که فردی در سال‌های پایان خدمت از بیمارستان به درمانگاه منتقل شود امری غیر معمول است.

این پرستار طی فعالیت در سازمان نظام پرستاری مشهد در نامه‌ها و مذاکراتی در خصوص اجرای قانون ارتقای بهره‌وری، اجرای قانون بازنشستگی پرستاران ذیل مشاغل سخت و زیان‌آور و حذف طرح قاصدک انجام داده بود، پیگیر مطالبات پرستاران بوده است.

چندی بعد در جوابیه مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در پاسخ به درخواست پرستاران مبنی بر بازگشت این فعال صنفی پرستار به بیمارستان فارابی در این خصوص توضیح داده و نوشت: این مدیریت به منظور افزایش بهره‌وری، چرخش و توزیع عادلانه نیروهای انسانی طبق روال اداری و براساس برنامه‌های مدون و وظایف تشکیلاتی، محل خدمت کارکنان خود را تعیین می‌کند تا در قالب مدیریت نیروهای انسانی خود به وظیفه و رسالت اصلی سازمان که ارائه خدمات سلامتی به بیماران و به تبع آن کسب رضایت حداکثری آنان است دست پیدا نماید.

با عنایت به مطالب پیش گفته از ماه‌های قبل چرخش نیروهای انسانی در مشاغل مختلف همچون دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران و حتی روسای محترم مراکز درمانی در دستور کار قرار داشت که برای تمام افراد مذکور محل خدمت جدید در محدود جغرافیایی شهر مشهد تعیین و نامبردگان شروع به کار نمودند.

در ادامه این نامه می‌خوانیم: بر این اساس ۹ نفر از همکاران عزیز گروه پرستاری (پرستار، بهیار و ...) نیز تعیین محل خدمت شدند تا هم شاهد استفاده از تجارب و مهارت‌های آنان در سطح مراکز درمانی بوده و هم فرصت کسب تجارب و مهارت های بیشتری برای سایر همکاران ایجاد گردد.

انتظار همه ما از فعالان تشکل های صنفی کمک به توسعه این امور است. نکته حائز اهمیت این است که این برنامه در قالب یک کار صرفا اداری و تشکحیلاتی انجام شده که به نظر می‌رسد جهت دادن آن به یک مشکل صنفی، هم از انصاف و عدالت به دور است و هم کمکی به روند ارائه خدمت به بیماران که نهایت هدف همه ما و شماست نمی‌کند.

ضمناً اعلام می گردد که فعال صنفی مد نظر خبر، هنوز دارای ۲۰ سال سابقه کار پرستاری ( بدون احتساب سوابق نظام وظیفه ) در سازمان می‌باشد و بیماران می‌توانند از خدمات و تجارب نامبرده همچون سایر همکاران این حوزه کماکان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز