خبرگزاری کار ایران

محجوب مطرح کرد؛

پرداخت بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی را در مجلس پیگیری کردیم/ همه خواسته‌های بازنشستگان و کارگران به حق است

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۲۶۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بدهی زیادی به سازمان تامین اجتماعی دارد و می‌دانیم که مطالبات بازنشستگان در گرو پرداخت این بدهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی) در تجمع سازمان تامین اجتماعی مقابل سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت: دولت بدهی زیادی به سازمان تامین اجتماعی دارد و می‌دانیم که مطالبات بازنشستگان در گرو پرداخت این بدهی است. اتفاقاً بزرگترین بدهی دولت نیز به سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: اتحادیه پیشکسوتان، کانون شوراهای بازنشستگان و دیگر تشکل‌های کارگری که امروز اینجا آمده‌اند، یک حرف دارند و آن هم اینکه طلب تامین اجتماعی را بدهید تا آنها هم طلب  بازنشستگان را بدهند. جای بسی تعجب است که طلب تامین اجتماعی را نصف کرده‌اند.  

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همه خواسته‌های بازنشستگان و کارگران در خصوص همسان‌سازی و دیگر مطالباتشان کاملا به حق است.

او ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی چه در کمیسیون تلفیق و چه از راه‌های مختلف مسئله بدهی‌های دولتی را پیگیری کرده‌ایم. حرکت شما حرکت مقدسی است و ما به احترام آن به اینجا آمده‌ایم.

محجوب با بیان اینکه انتظار داریم به وظایف قانونی خودتان عمل کنید، خاطر نشان کرد: به کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز، طلب سازمان تامین اجتماعی را بدهید تا سازمان بتواند به مشکلات کارگران و مستمری بگیران بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز