خبرگزاری کار ایران

ضرب و شتم تکنسین‌های فوریت‌ پزشکی شهرستان سیریک

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۹۹

دو تکنسین فوریت‌ پزشکی شهرستان سیریک هنگام انتقال بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومى سازمان اورژانس کشور، ۲ تکنسین فوریت پزشکی شهرستان سیریک هنگام انتقال بیمار (بر اثرحادثه واژگونی یک خودرو) مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

ماجرای حادثه اینگونه بود که با اعلام حادثه واژگونی یک خودرو در مسیر شهرستان سیریک به میناب، اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در صحنه تصادف حاضر شد.

بنابر تشخیص تکنسین‌های اورژانس تصمیم به انتقال مصدوم به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب برای اقدامات تشخیصی و درمانی گرفته شد.

با توجه به اینکه خودروی واژگون شده حامل مشروبات الکلی بود نیروی انتظامی، همراهی مصدوم را با نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ تا مرکز درمانی میناب برعهده گرفتند.

شماری از افراد ناشناس با سد کردن مسیر آمبولانس در روستای زهوکی میناب با ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس مصدوم را فراری دادند و به آمبولانس خسارت وارد کردند.

بنا به گفته فرماندار سیریک ماموران انتظامی با مشاهده افراد ناشناس که جاده را مسدود کرده بودند از همراهی آمبولانس خودداری کردند.

چاکر رییسی و یوسف زارعی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی سیریک از ناحیه سر وچشم آسیب دیدند و در حال مداوا هستند.

محمود حسین پور رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان از نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی خواست برای تامین امنیت روانی جامعه با عاملان این حادثه برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز