خبرگزاری کار ایران

دو ماه مزد کارگران سیمان سپاهان به تاخیر افتاده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۲۵

کارگران کارخانه «سیمان سپاهان» که در استان اصفهان واقع شده است، دو ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده، دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در سیمان سپاهان گفتند: به‌صورت مشخص حدود ۵۰۰ کارگر در کارخانه سیمان سپاهان مشغول کارند که در دو ماه گذشته مطالبات مزدی آنها پرداخت نشده است. این کارگران در خصوص سخت و زیان‌آوری کارشان و شمولیت در بازنشستگی پیش از موعد مطابق با آیین‌نامه مشاغل سخت و زیان‌آور در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

این کارگران از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها و ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند و در ادامه گفتند: مدیران شرکت هرچند روز یک بار قول پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای را می‌دهند اما تاکنون این وعده عملی نشده است.

این کارگران اظهار داشتند: تنها خواسته کارگران این کارخانه این است که مطالبات‌شان هرچه زودتر پرداخت شود و بحث سختی کار شغل‌شان هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی برسد. به همین دلیل از نماینده و فرماندار خواهش می‌کنیم به این موضوعات رسیدگی کنند.

زهرا سعیدی (نماینده مردم مبارکه در مجلس) با اشاره به مشکلات کارگران این کارخانه به سایر رسانه‌ها گفت:  مدیرعامل فعلی سیمان سپاهان با وجود بحران یا مشکلات در روند کارخانه هنوز نتوانسته با مسؤولان شهرستان ازجمله نماینده ارتباط لازم را برقرار کند.

به گفته وی، مدیرعامل فعلی کارخانه سیمان سپاهان باتوجه به پذیرش این مسؤولیت باید برنامه‌ریزی کند و ‌تصمیم‌گیری صحیحی در خصوص امورات کارخانه داشته باشد که مشکلات کارگران حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز