خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

همه تجهیزات خانه کارگر در خدمت کارگران است/ دنبال سود نبوده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۷۴

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: همه تجهیزات خانه کارگر در خدمت کارگران است چراکه کارگران محروم‌ترین و کم‌بنیه‌ترین طبقه به لحاظ اقتصادی هستند. ارائه خدمات درمانی مدت‌هاست مدنظر ما بوده و بسیار خوشحالیم که توانستیم این خدمت را به کارگران ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در مراسم افتتاحیه دندانپزشکی خانه کارگر غرب تهران گفت: نگاه تشکیلات خانه کارگر همواره کم کردن مشکلات جامعه هدف‌مان یعنی کارگران بوده است. ما در حوزه خدمات و سرویس‌دهی سالهاست ورود کرده‌ایم. همچنین در حوزه گردشگری در شهرهای توریستی هتل‌هایی احداث کرده‌ایم. ما در مشهد و تهران هتل‌هایی در دست احداث داریم.

وی افزود: همه تجهیزات خانه کارگر در خدمت کارگران است چراکه کارگران محروم‌ترین و کم‌بنیه‌ترین طبقه به لحاظ اقتصادی هستند. ارائه خدمات درمانی مدت‌هاست مدنظر ما بوده و بسیار خوشحالیم که توانستیم این خدمت را به کارگران ارائه کنیم. به خصوص درمان‌های پایه را تامین اجتماعی تاحدی انجام می‌دهد اما بالاتر از آن برای بسیاری از کارگران غیرممکن است.

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با بیان اینکه در یزد توانستیم درمانگاه دندانپزشکی با رویکرد ترویج بهداشت دهان و پیشگیری راه بیندازیم، گفت: در این مرکز درمانی دندانپزشکان متخصص به کار گرفته شده‌اند. همچنین در طبس و سایر استان‌ها این کار را دنبال می‌کنیم.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم کار خوبی را شروع کرده‌ایم و باید آن را به سراسر کشور بسط و توسعه دهیم. امکانات ما محدود است و فضای کمی داریم اما اینکه بتوانیم با استفاده از همین فضای کوچک برای کارگران کاری انجام بدهیم هنر خانه کارگر است و به ویژه قرارداد ما با بیمه تکمیلی بسیار موثر خواهد بود.

صادقی خاطرنشان کرد: امیدواریم این مجموعه نیز مانند مجموعه یزد در خدمات‌دهی باشد. تمرکز ما باید ضمن اینکه کارهای جراحی و تخصص‌های دندانپزشکی باشد، فعالیت‌ها را بسط و توسعه دهیم و پیشگیری را نیز باید به عنوان یک اصل مدنظر قرار دهیم. گرچه کار اصلی به عهده وزارت بهداشت و درمان است اما ما نیز نمی‌توانیم خودمان را بدون تکلیف بدانیم.

صادقی با بیان اینکه قرارداد ما با کارخانجات استراتژی ما و جزو اهداف ما بوده است، تصریح کرد: در حوزه آموزش و حوزه درمانی با شرکت‌ها قرارداد خواهیم داشت. این کار ما نوعی کمک به سازمان تامین اجتماعی نیز هست.

وی با تاکید بر اینکه خانه کارگر هیچگاه به دنبال سود در این حوزه نبوده است، تصریح کرد: اساس کار خانه کارگر مبتنی بر خدمت بی‌منت است. امیدواریم در این مسیر بتوانیم حرکت کنیم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: صدر یکی از بیمارستان‌هایی است که به لحاظ تنوع در خدمات‌دهی مثال زدنی است و خوشحالیم که در این امر مهم ما را یاری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز