خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن تلفن همراه «خانه کارگر» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۰۷

فاز اول اپلیکیشن خانه کارگر به مناسبت فرارسیدن ۱۱اردیبهشت روز جهانی کارگر راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، مدیر امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور گفت: فاز اول اپلیکیشن خانه کارگر به مناسبت فرارسیدن ۱۱اردیبهشت روز جهانی کارگر برای ارائه خدمات‌دهی هرچه بهتر به جامعه کارگری راه‌اندازی شد.

پرویز نصیری گفت: این اپلیکیشن دارای امکانات منحصر به فردی است؛ تمامی کارگران به همراه خانواده‌های خود از این پس می‌توانند با تلفن همراه خود به راحتی از تمامی خدمات خانه کارگر نظیر رزرو استراحتگاه‌های خانه کارگر، شبکه تخفیف، صدور کارت عضویت مجازی، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی رایگان و ثبت‌نام دریافت سیم‌کارت رایگان، اخبار و اطلاعیه‌های کارگری، تعاونی،مشاوره، معرفی شعب خانه کارگر در سراسر کشور و نیز سامانه پرسش و پاسخ‌گیری بهره‌مند شوند.

نصیری افزود: فاز اول این اپلیکیشن در قالب Androidامروز با خدماتی نظیر شبکه تخفیف، صدور کارت عضویت مجازی و سامانه رزرو استراحتگاه‌ها راه‌اندازی شده است که همه کارگران و خانواده‌های آنها می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب خانه کارگر، اقدام به بهره‌مندی از آن کنند.

نصیری افزود: خانه کارگر با بیش از ۱۰ میلیون نفر عضو مستقیم به همراه خانواده‌هایشان در کشور بزرگترین تشکیلات غیر دولتی در ایران است که سالانه بسیاری از این افراد از خدمات مختلف رفاهی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و... بهره‌مند می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت و نصب این اپلیکیشن در تلفن همراه خود به سایت خانه کارگر به آدرس www.workerhouse.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز