خبرگزاری کار ایران

نشست سالانه در بافق به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۷۹۴

مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، برگزاری نشست سالانه مدیرعامل، مدیران، معاونان و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های تابعه را رویدادی بی‌سابقه توصیف نمود.

به گزارش ایلنا، سیدمحسن امامی‌فر (مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد)، برگزاری نشست سالانه مدیرعامل، مدیران، معاونان و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های تابعه را رویدادی بی‌سابقه توصیف نمود.

امامی‌فر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نشستی که در بافق برگزار شد اولین نشست سالانه مدیران صندوق و شرکت‌های تابعه بود که از حیث شمول، بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: تقویت روابط میان شرکت‌های تابعه صندوق از جمله اهداف برگزاری نشست سالانه بود.

امامی‌فر تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد سرمایه عزیزان بازنشسته را در اختیار دارند ایجاد ارزش افزوده و سودآوری بیشتر سرمایه این شرکت‌ها در جهت توجه ویژه به افزایش رفاه حال بازنشستگان در برنامه‌ریزی‌های تولیدی به تمامی شرکت‌ها یادآوری شد.

مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تقدیر از میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی عنوان کرد: با توجه به استقرار عمده شرکت‌های تولیدی صندوق در استان‌های یزد و کرمان در راستای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی تصمیم گرفته شد که نشست سالانه در بافق و به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز