خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی متفاوت کارگران هپکو به سیل‌زدگان پلدختر

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۲۳۱

کارگران هپکو برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اقداماتی چون تعمیرات ماشین سنگین تا پمپ‌ تخلیه گل و لای و تعمیر لوازم منزل انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو برای امدادرسانی به سیل‌زدگان در پلدختر حاضر شده‌اند.

به گفته کارگران هپکو؛ کارگران تیم‌های حدود ۳۰ نفره تشکیل داده‌اند که عمدتا کار تعمیرات ماشین سنگین را انجام می‌دادند. کارگران به تعمیر ماشین‌های سنگینی چون گریدر، بولدوزر  و بیل مکانیکی که بیشترین کاربرد را در سیل اخیر کشور داشته و در حین کار خراب می‌شد، پرداختند. در عین حال تعدادی جوشکار، برقکار و کارگرانی از واحد تاسیسات شرکت هپکو اقداماتی برای تعمیر لوازم منزل انجام داده‌اند.

همچنین پمپ‌هایی جهت تخلیه گل و لای منازل با اندکی تغییر کاربری که کارگران روی پمپ‌های شرکت انجام دادند، به مناطق سیل زده اعزام شده است که در پاکسازی منازل سیل‌زدگان اثرگذار بوده است.

کارگران هپکو می‌گویند: این کارگران که در حال حاضر در پلدختر مستقر هستند، نزدیک به ۸۰ بخاری گازسوز و اجاق گاز و ۳ نیسان آب معدنی نیز اعزام کرده‌اند. با این حال عمدتاً امدادرسانی‌ها مالی نبوده است.

طبق اظهارات کارگران؛ تاکنون ۳۰۰ نفر از کارگران برای حضور در تیم‌های امدادرسانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز