خبرگزاری کار ایران

جمعی از پرسنل گروه ملی فولاد:

حقوق اسفندماه ما را تا پایان هفته پرداخت کنید

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۳۱

جمعی از کارگران گروه ملی فولاد ایران در بیانیه‌ای ضمن اشاره به دشواری‌های اخیر که متعاقب سیل گریبانگیر مردم خوزستان شده، خواستار پرداخت حقوق اسفندماه خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیل اخیر زندگی مردم در استان‌های غرب و جنوب غربی از جمله در خوزستان را درگیر مشکلات بسیار کرد. کارگران گروه ملی فولاد ایران در بیانیه‌ای ضمن اشاره به این مشکلات و دشواری‌ها، خواستار پرداخت حقوق اسفندماه خود شدند.

در این بیانیه، کارگران ضمن برشمردن کاستی‌های معیشتی خود و دشواری‌های زیستی در خوزستان سیل‌زده از مقامات شرکت درخواست کردند حداکثر تا آخر هفته آینده، حقوق معوق اسفندماه کارگران را پرداخت کنند.

در بخشی از این بیانیه جمعی می‌خوانیم: امروز و در آماج حملات سیل مخرب و ویرانگر امسال شاهد هستیم که همان برادران و خواهران گرامی، که بدون هیچ گونه چشمداشت دنیوی، همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشته بودند، بازهم با تمام وجود و نهایت تلاش شبانه‌روزی و بطور جهادگرانی خودجوش در کنار همشهریان و مردم روستاهای محروم قرار گرفته، کمر همت بسته، آستین بازوان ستبر خویش را بالا زده و گام به گام با مردمان سرزمین خود، مشغول کمک‌رسانی و امداد می‌باشند.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: در اینجا با اعلام تشکر خاص از کلیه جهادگران و هنرمندان واقعی عرصه صنعت فولاد، برادری و اسوه فداکاری و مساعدت به هم‌استانی‌های خود، مجدانه خواستار پرداخت حقوق اسفندماه گذشته خود، نهایتا تا آخر هفته می‌باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز