خبرگزاری کار ایران

توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر؛

سطوح درآمدی و حق بیمه سال ۹۸ اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۳۱

طبق بخشنامه و با توجه به مصوبه هیات امنای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سطوح هشتگانه و مبالغ مقطوع درآمد ماهیانه مندرج در هر سطح برای سال ۱۳۹۸ تایید و تصویب شد.

به گزارش ایلنا، طبق بخشنامه و با توجه به مصوبه هیات امنای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سطوح هشتگانه و مبالغ مقطوع درآمد ماهیانه مندرج در هر سطح برای سال ۱۳۹۸ تایید و تصویب شد.

با توجه به لزوم پوشش حداکثری کشاورزان، روستاییان و عشایر با اولویت مناطق محروم و نقاط مرزی و گروه‌های کم درآمد جمعیت هدف، بیمه‌گذاران جدید متقاضی عضویت در صندوق، می‌توانند با مراجعه به  کارگزاری‌های صندوق در محل سکونت یا اشتغال، پس از تشکیل پرونده و تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی در سیستم بیمه اجتماعی «سامانه سبا»، یکی از سطوح هشتگانه مصوب را انتخاب و بر مبنای مبلغ مقطوع درآمد ماهیانه مندرج در آن، نسبت به واریز پنج درصد (۵/) حق بیمه سهم بیمه شده به صورت سالیانه و به‌طور یکجا به حساب متمرکز شماره ۶۰۰۶۰۹ صندوق نزد بانک کشاورزی (بانک عامل) اقدام کنند.

بدیهی است معادل دو برابر حق بیمه پرداخت شده توسط بیمه شده، حق بیمه سهم و کمک دولت است که در قالب بودجه مصوب سالیانه به صندوق تخصیص و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز