خبرگزاری کار ایران

زدا:

با برخورداری از توان تخصصی نیروی انسانی برای توسعه و ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی اقدامات اساسی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۲۳

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در نهمین جلسه هم اندیشی با همکاران این سازمان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان در سال جاری گفت: امسال را با موفقیت به پایان بردیم و با همت و تلاش بیشتر به استقبال سال جدید می‌رویم.

به گزارش ایلنا،  محمدحسن زدا در این جلسه با اشاره  نظام های بیمه‌ای مختلف در دنیا افزود: سازمان تامین اجتماعی تابع نظام بیمه ای DB (مزایای تعریف شده) است و بیمه شدگان صرفنظر از اینکه چه میزان حق بیمه می پردازند از خدمات درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای ارتقای گفتمان تأمین اجتماعی در کشور کارهای بزرگی انجام شده است، افزود: در کتب درسی مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی وارد شده است و در این زمینه باید فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد تا فرهنگ بیمه و تامین اجتماعی در کشور توسعه پیدا کند.

زدا با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی یک سازمان تخصصی در حوزه بیمه اجتماعی است، گفت: با برخورداری از توان تخصصی نیروی انسانی برای توسعه و ارتقاء خدمات این سازمان اقدامات اساسی در حال انجام است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به نقش حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان در تولید و اقتصاد ملی گفت: برنامه اصولی حوزه اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی خروج از بنگاه داری و ورود به بازار سرمایه است.

وی در خصوص  اصلاح ساختار و تشکیلات سازمان افزود: در تشکیلات جدید جایگاه معاونت منابع انسانی را در نظر می گیریم و همچنین جوان گرایی و کشف نیروهای مستعد را مورد توجه قرار خواهیم داد. کمیته های استانی و کشوری به منظور رسیدگی به نظرات و خواسته های بانوان همکار سازمان تشکیل می شود.

زدا گفت: ۳۰ هزار نفر از کارکنان سازمان تامین اجتماعی از بانوان هستند و خدمات شایسته ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه می دهند. زنان در مشاغل مدیریتی نیز موفقیت های خوبی بدست آوردند و انتصاب مدیران زن در سال آینده را با جدیت پیگیری می کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان از نظر ایثارگری از سازمان های پیشرو است، اظهار داشت: این سازمان ۶۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و تعداد زیادی از همکاران  این سازمان نیز از خانواده ایثارگران و آزادگان هستند.

وی، توسعه خدمات الکترونیکی را از مهمترین راهبردهای سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: در حوزه آی تی باید بیشتر تلاش کنیم و در سال آینده در این بخش با قدرت بیشتری حرکت می کنیم.

کارکنان معاونت بیمه ای و دفتر هیأت مدیره در ادامه این جلسه به بیان دیدگاهها و مسائل خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز