خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌‌نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۲۴

ثبت‌‌نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال صنعت و معدن آغاز شد.

به گزارش ایلنا، "سعید زرندی" گفت: ثبت نام از متقاضیان واحدهای تولیدی برای اجرای برنامه تولید و اشتغال بخش صنعت و معدن موضوع بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه از هفته جاری آغاز می‌شود.

وی افزود:  با تفاهم انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، برای ایجاد اشتغال در بخش صنعت و معدن حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منظور شده است.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان توسط منابع بانک‌ها و ۱۰ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده و هزار میلیارد تومان هم یارانه سود تسهیلات منظور شده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در این برنامه، با تخصیص یارانه سود پیش‌بینی شده، نرخ نهایی سود تسهیلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی در صورت تحقق اهداف مربوط، برای مناطق برخوردار، به ۱۴ درصد و برای مناطق کمتر برخوردار، به ۱۲درصد کاهش می‌یابد.

زرندی گفت: پیش‌بینی شده است با اعطای این تسهیلات تعداد ۲۷۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام صنعتی و معدنی و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی، از مهمترین برنامه‌های تبصره (۱۸) قانون بودجه می‌باشد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: واحدهای صنفی تولیدی نیز در بخش بازسازی و نوسازی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

زرندی گفت: متقاضیان واحدهای صنعتی و معدنی از این هفته می‌توانند با مراجعه به سایت بهین ‌یاب درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: مراحل تخصیص و نحوه ارائه تسهیلات در سایت بهین ‌یاب مشخص شده و دستورالعمل اجرایی آن به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز