خبرگزاری کار ایران

محمدحسن زدا:

می‌خواهیم با زبان هنر با مردم گفتگو کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۰۴

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه می‌خواهیم با زبان هنر با مردم گفتگو کنیم، تصریح کرد: اگر مردم حرف‌های ما را با زبان هنر بشنوند، مفاهیم تامین اجتماعی بهتر اطلاع‌رسانی شده و بیشتر گسترش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، "محمدحسن زدا" در بازدید از کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی که در انتشارات علمی و فرهنگی و از سوی شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار شده است، افزود: گفتگو با زبان هنر با مردم و مخاطبان تامین اجتماعی می‌تواند نقش موثری در انتقال مفاهیم تامین اجتماعی داشته و در عین حال می‌تواند در تسهیل تعامل با شرکای اجتماعی سودمند واقع شود.

زدا افزود: با توجه به نقش مهم پوسترها و ابزارهای فرهنگی اطلاع رسانی وظیفه خود دانستم که امروز از کارگاه طراحی پوستر و هنرمندانی که در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند دیدن کنم و از نزدیک به آنها خسته نباشید بگویم و نیز از تماشای هنرنمایی آنها لذت ببرم.

وی با بیان اینکه زنده یاد دکتر نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی نیز نگاه ویژه‌ای به مقوله هنر داشت، اظهار کرد: به طور حتم توجه به مفاهیم هنر برای برقراری ارتباط با مردم و اطلاع رسانی به آنها در سازمان تامین اجتماعی ادامه خواهد داشت و به زودی شاهد خواهیم بود که به غیر از زبان اداری با زبان هنر با مردم و شرکای اجتماعی گفتگو کنیم.

پیام پوسترهای تامین اجتماعی اثرگذار است

مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی نیز هدف از برگزاری " کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی" را ارائه طرح‌هایی با مضامین اثرگذار همراه با پختگی محتوای هنری و ایده‌سازی مباحث در حوزه تامین اجتماعی برشمرد.

 مسعود کوثری با بیان اینکه در دو سه سال اخیر این دومین دوره برگزاری کارگاه طراحی پوستر تامین اجتماعی است، اظهار کرد: ارائه این پوسترها بر اساس یک کار جمعی شکل گرفته است و کمک می‌کند تا مضامین تامین اجتماعی به گونه‌ای روشن و اثرگذار در برابر مردم و مخاطبان تامین اجتماعی قرار گیرد.

وی افزود: ضرورت کار ایجاب می‌کند تا اطلاع رسانی در سازمان تامین اجتماعی در ایام و مناسبت‌های مختلف از انواع پوسترها با موضوع‌های ارزشمند هنری و فرهنگی استفاده کند و طراحی این پوسترها فرصتی است تا این نیاز سازمان برطرف شود و دیگر نیازی نباشد تا با سرعت و عجله پوسترها طراحی شود.

مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی تصریح کرد: این کارگاه باعث می‌شود تا با توجه به شعارهای سازمان تامین اجتماعی، اهداف و رسالت آن موضوع‌های مرتبط با مناسبت‌های مختلف کشوری و سازمانی، طراحی شده و در منظر عمومی قرار گیرد.

کوثری گفت: بسیاری از این پوسترها و طراحی‌ها از طریق بیلبردهای سطح شهر، واحدهای درمانی و بیمه‌ای و ستاد مرکزی اطلاع رسانی می‌شود. همچنین سال گذشته برخی از مباحث طراحی شده برای جلد کتاب‌های این انتشارات به کار برده شد.

وی با اشاره به مفاهیم طراحی پوسترها با مضامین سازمان تامین اجتماعی و بیمه، سازمان و بازنشستگان، سازمان و دولت الکترونیک، سازمان و خدمات درمانی و غیره اظهار کرد: هنرمندان حاضر در این کارگاه از منتخبانی هستند که نمونه کارهای آنها برگزیده شده است.

مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی برگزاری چنین کارگاه هایی را باعث رونق مفاهیم تامین اجتماعی و توجه افکار عمومی و هنرمندان به این مفاهیم برشمرد و تصریح کرد: انتقال مفاهیم تامین اجتماعی منجر به آشنایی بیش از پیش مردم باخدمات تامین اجتماعی می‌شود.

کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی با حضور ۲۸ شرکت کننده زیر نظر استاد فرزاد ادیبی تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز