خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید سر زده شریعتمداری از شیرخوارگاه آمنه/دستور جدى برای ایجاد فورى سیستم اطفاء‌ حریق

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۶۶

وزیر کار در بازدیدی سرزده از مجتمع بهزیستی شیرخوارگاه آمنه ضمن بررسی مشکلات این مجتمع به رئیس سازمان بهزیستى کشور دستور جدی مبنی بر ضرورت ایجاد فورى سیستم اطفاء حریق مطمئن در شیرخوارگاه آمنه و شیرخوارگاه‌هاى مشابه را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری از سازمان بیمه سلامت خواست براى حل مشکل درمان کودکان شیرخوارگاه‌هاى تهران و استان‌ها از بدو ورود در تمامی مراکز درمانى کشور و تا حل قانونى مشکل هویت این کودکان اقدامات لازم را انجام دهند. در همین راستا مقرر شد مکاتبات لازم با وزیر بهداشت و  ابلاغ  به رییس سازمان تامین اجتماعى جهت پیگیری موضوع انجام شود.

دستور وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی  به رئیس سازمان بهزیستى کشور و بیمه سلامت  برای حل قانونى مشکل هویت این کودکان نیز از دیگر دستاوردهای این بازدید سرزده به شمارمی‌رود.

شریعتمداری همچنین دستور  بررسی فورى ناهمگونى حقوق و دستمزد در مجموعه سازمانهاى حمایتى از جمله سازمان بهزیستى کشور را صادر کرد.

همچنین مقرر شد  وزیر کار مکاتبه‌ای با رییس سازمان اداراى استخدامى کشور برای اجراى دستور رییس جمهور در سال قبل مبنى بر افزایش حقوق کارکنان شیرخوارگاه‌ها و مجتمع هاى بهزیستى انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز