خبرگزاری کار ایران

پیگیری مطالبات کارگران قفل‌کار ازسوی دادگستری شهرستان البرز/مطالبات مزدی کارگران ظرف روزهای آینده پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۸۰

همه کارگران معترض کارخانه قفل‌کار قزوین که برای رسیدگی به مشکلاتشان به دادگستری شهرستان البرز مراجعه کرده بودند، با اعتماد به وعده مسئولان و نهاد قضایی به اعتراض خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه قفل‌کار قزوین که روز گذشته سه‌شنبه (دوم بهمن) برای رسیدگی به مشکلات صنفی خود به ساختمان دادگستری شهرستان البرز مراجعه کرده بودند، عصر دیروز با وعده‌های مسئولان این نهاد قضایی عازم محل کار خود شدند.

تعدادی از این کارگران گفتند: تجمع یک روزه ما در حالی خاتمه یافت که در این مدت چند نفر از مسئولان واحد اجرای احکام دادگستری شهرستان البرز بعد از شنیدن مشکلاتمان از زبان نمایندگان کارگری؛ وعده دادند که ظرف روزهای آینده به مشکلاتمان رسیدگی کنند.

این کارگران به صورت مشخص در تشریح مشکلاتشان گفتند: تقریبا سه ماه پیش این واحد تولیدکننده قفل و یراق‌آلات درهای چوبی (که از دی ماه سال ۹۶ تعطیل اعلام شده)، با حکم دادگستری شهرستان البرز برای وصول مطالبات عقب‌مانده مزدی کارگران و سایر بدهی‌های کارخانه (بعد از چند مرحله مزایده ) به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش رسید.

کارگران قفل‌کار با بیان اینکه در حال حاضر ما کارگران به دنبال وصول مطالبات مزدی معوقه خود هستیم، افزودند: در نتیجه دریافت نکردن چندین سال دستمزد و مزایای مزدی مشکلات مالی غیرقابل جبرانی برای ما کارگران قفل‌کار ایجاد شده که تحمل آن برای چند روز و چند ماه دیگر سخت شده است. بنابراین روز گذشته از مسئولان دادگستری البرز درخواست کردیم در روند پرداخت مطالبات چند ساله‌مان سرعت ببخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز