خبرگزاری کار ایران

مراجعه کارگران قفل‌کار به دادگستری شهرستان البرز/خواستار تسریع در پرداخت مطالبات‌مان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۳۲

تعدادی از کارگران کارخانه قفل‌کار قزوین، صبح امروز با مراجعه به دادگستری شهرستان البرز از مسئولان قضایی این شهرستان درخواست استمداد کردند.

کارگران کارخانه قفل کار قزوین در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: صبح امروز برای استمداد به دادگستری شهرستان البرز  مراجعه کردیم تا مسئولان قضایی این شهرستان پیگیر مشکلاتمان باشند.

از قرار معلوم این واحد تولیدکننده قفل و یراق‌آلات درهای چوبی (که از دی ماه سال ۹۶ تعطیل اعلام شده)، اخیرا با حکم دادگستری شهرستان البرز برای پرداخت مطالبات کارگران و سایر بدهی‌های کارخانه بعد از چند مرحله مزایده  به فروش رسیده است.

کارگران که خواهان وصول طلب مزدی چندین ساله خود هستند، می‌گویند: از مسئولان دادگستری شهرستان البرز در خواست داریم مبلغی که از فروش این کارخانه بدست آمده را به دلیل مشکلات مالی که هر یک از کارگران طی چند سال گذشته در نتیجه دریافت نکردن سالها دستمزد با آن موجه شده‌اند، هرچه سریعتر به حساب کارگران واریز کنند.

طبق اظهارات کارگران قفل‌کار؛ آنها پیگیری‌های زیادی برای وصول مطالبات خود از سال ۸۹ به بعد (همزمان با شروع مشکلات کارخانه) انجام داده‌اند که در نهایت در سال جاری مسئولان قوه قضائیه با درخواست شکایت کارگران موضوع مطالبات آنها را به صورت جدی پیگیری کردند.

کارگران قفل‌کار گفتند: دادگستری شهرستان البرز با فروش کارخانه به یک سرمایه‌گذار جدید ضمن راه‌اندازی دوباره این کارخانه در عین حال منابع مالی برای پرداخت مطالبات معوقه مزدی حدود ۷۰ کارگر را فراهم کرد.

آنها اظهار داشتند: بعد از گذشت دو ماه از فروش کارخانه هنوز مطالبات معوقه مزدی به دلیل طولانی شدن روند قانونی‌ آن به حساب کارگران طلب کار واریز نشده و ما کارگران خواستار تسریع در پرداخت‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز