خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در جشنواره خوشرویی مشهد؛

اگر ما ۳۶۵ میلیون لبخند به مراجعانمان بزنیم، کشور را بالا برده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۱۳

شریعتمداری با اشاره به این نکته که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بزرگترین نهاد اجتماعی در حاکمیت است و باید پیشتاز در فرهنگ انسانی مهربانی باشد، گفت: هدف اجرای سیاست‌های اجتماعی بالابردن سطح رفاه عمومی است و یکی از مهم‌ترین محورهای خوشنودی و رضایت مردم رفاه عمومی است. رضایت عمومی فقط با توسعه و ثروت به‌دست نمی‌آید بلکه با مهربانی و کرامت هم حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در جشنواره خوشرویی مشهد گفت: اینکه مهربان باشیم در دلش کلی معنا خوابیده است. اینکه درد همه همنوعان را درد خودمان حس کنیم و به همین دلیل با چهره خندان و خوشرو، خدمتگزار آنها باشیم خیلی معنا دارد.

وی ادامه داد: این بدین معناست که یعنی خدمت سازنده حق مردم است که ما را خدمتگزاران خوش‌روی خودشان ببینند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه وظیفه ما خدمتگزاری مهربانانه به مردم است، گفت: امروز یکی از نیازهای اصلی جامعه پیوستن به این چالش ارزشمند مهربانی است. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بزرگترین نهاد اجتماعی در حاکمیت است و باید پیشتاز در این فرهنگ عظیم و اساسی باشد.

وی افزود: هدف اجرای سیاست‌های اجتماعی بالابردن سطح رفاه عمومی است و یکی از مهم‌ترین محورهای خوشنودی و رضایت مردم رفاه عمومی است. رضایت عمومی فقط با توسعه اقتصادی و ثروت به‌دست نمی‌آید بلکه با مهربانی و کرامت هم حاصل می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد: روزانه یک میلیون نفر به وزارت تعاون مراجعه می‌کنند و این بدین معناست که سالانه حدود ۳۶۵ میلیون نفر مراجعه‌کننده داریم. ما اگر ۳۶۵ میلیون لبخند به مراجعانمان بزنیم و حتی نیمی از کار آنها را انجام دهیم کشور را واقعا بالا برده‌ایم.

شریعتمداری در پایان با بیان اینکه رشد و تعالی معنوی-مادی در این فرهنگ خوشرویی نهفته است، اظهار داشت: همه را به مهربانی دعوت می‌کنم؛ مهربانی به یتیمان، نیازمندان، مریضان، معتادان و کودکان کار؛ به همه آنهایی که مهربانی نجاتشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز