خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

ادامه پیگیری‌ها برای آزادی ۷ کارگر بازداشتی فولاد اهواز/ پرونده بهزاد علیخانی در حال رسیدگی‌ست

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۱۸

محمدعلی جداری فروغی از ادامه پیگیری‌ها برای آزادی کارگران گروه ملی فولاد اهواز خبر داد.

محمدعلی جداری فروغی (وکیل برخی کارگران گروه ملی فولاد ایران) در تماس با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با آزادی 7 کارگر بازداشتی این مجتمع گفت: تا این لحظه هنوز هیچیک از این کارگران آزاد نشده‌اند.

وی با تاکید بر قانونی و صنفی بودن خواسته‌های کارگران گروه ملی فولاد افزود: مشکلات این کارگران باید با تعامل سازنده و گفتگو حل شود. امیدوارم شرایط آزادی آنان هرچه سریعتر فراهم شود.

این وکیل دادگستری در ادامه به وضعیت یکی از موکلان خود، بهزاد علیخانی، پرداخت و گفت: روز گذشته با خانواده‌ی این کارگر بازداشتیِ فولاد اهواز ملاقات و گفتگو داشتم و قرار شد امروز (هشتم دی ماه) خانواده به دادسرا مراجعه کنند. در مراجعات این خانواده به آنها گفته شده پرونده علیخانی در حال حاضر در حال رسیدگی است و پس از پایان رسیدگی، در مورد آزادی ایشان تصمیم‌گیری خواهد شد.

جداری فروغی با تاکید مجدد بر وعده‌های مقامات، مسئولان و نمایندگان مجلس، خواستار آزادی سریعتر 7 کارگر بازداشتی فولاد اهواز شد و اظهار داشت: خانواده‌های کارگران بازداشتی نگران هستند و امیدوارم به نگرانی این خانواده‌ها به سرعت خاتمه داده شود.

در جریان تجمعات کارگران گروه ملی فولاد ایران، بیش از 28 کارگر بازداشت شدند که همه آنها به جز 7 نفر، با قید کفالت آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز