خبرگزاری کار ایران

سوختگی ۴ کارگر در عسلویه/به‌دلیل نبود پزشک سوختگی، مصدومان به شیراز منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۶۸

روز گذشته، انفجار سیلندر گاز در خط لوله اتان عسلویه باعث سوختگی ۴ نفر از کارگران جوشکار شد که باتوجه به نبود پزشک سوختگی در بیمارستان عسلویه، چهار مصدوم این حادثه در شیراز در حال مداوا هستند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته، انفجار سیلندر گاز در خط لوله اتان عسلویه باعث سوختگی ۴ نفر از کارگران جوشکار شد.

مجتبی عوض‌زاده (سخنگوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه) با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز در حین جوشکاری یک خط لوله ۴۰ اینچی، گفت: خط لوله از هرگونه گاز و مواد هیدروکربوری تخلیه بوده و جوشکاران در حال جوشکاری این خط لوله خالی بوده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به انفجار کپسول گاز از مصدومیت چهار نفر در این حادثه خبر داد و اظهار داشت: مصدومان بلافاصله به درمانگاه ابن سینای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منتقل شدند و درمان مصدومان آغاز شده است.

وی با رد انفجار خط لوله گاز در عسلویه، خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت حدود ۱۷:۴۵ دوشنبه به وقوع پیوسته است.

این حادثه در خط لوله انتقال خوراک صنایع پتروشیمی به فاز دوم عسلویه به وقوع پیوسته که مصدومان مربوط به شرکت پیمانکاری شرکت ایران آروین بوده‌اند.

صبح امروز نیز، بهرام دشتی‌نژاد (مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس) گفت: با توجه به نبود پزشک سوختگی در بیمارستان عسلویه و برای مداوای بهتر، چهار مصدوم حادثه آتش سوزی در نزدیکی یکی از خطوط لوله عسلویه در شیراز در حال مداوا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز