خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

حسن صادقی درگذشت نوربخش را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۵۹

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور پیامی عروجِ ملکوتیِ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به عنوان یک ضایعه بزرگ تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حسن صادقی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُون

با تأسف و اندوه فراوان عروج ملکوتی سیدی از سلاله پاک حضرت محمد مصطفی (ص)، انسانی وارسته، پزشکی متعهد و مدیری مسئولیت‌‌‌‌پذیر مرحوم مغفور شادروان جناب آقای دکتر سید تقی نوربخش، که عمری را در راه خدمت به خدا و خلق خدا سپری کرده و در راه خدمت به جامعه بیمه‌‌‌‌شدگان شهادت‌‌‌گونه و در بُهت و ناباوری دوستداران خود دعوت حق را لبیک گفته و به دیار حق شتافت. این ضایعه اسفبار را به جامعه بزرگ کارگری، خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم. 

لذا از کلیه دوستداران این پزشک عالی قدر و مدیر لایق، اعم از شاغلین و بازنشستگان کارگری دعوت به عمل می‌‌‌آید تا در مراسم تشییع جنازه آن مرحوم که در روز جمعه مورخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۰۰ از مقابل بیمارستان میلاد برگزار می‌‌‌‌گردد، حضور یابند و ما را در برگزاری هر چه با شکوه‌‌‌‌‌تر آن مراسم یاری نمایند.

اجرکم عندا...

حسن صادقی

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز