خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس:

مهلت اسکان کارکنان غیررسمی در عسلویه یک سال تمدید شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۲۹

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس خواستار تمدید مهلت زمانی اسکان کارکنان غیررسمی در این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اجرای بخشنامه‌ی وزارت نفت مبنی بر ممنوعیت کار اقماری در عسلویه، مشکلات و نگرانی‌های زیادی را برای کارکنان این منطقه ویژه، علی‌الخصوص غیررسمی‌ها به وجود آورده‌است.

در همین رابطه، سیدپیروز موسوی، مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی پارس، در نامه‌ای به وزیر نفت، خواستار تمدید مهلت اسکان کارگران به مدت یک سال شد.

 در بخشی از این نامه آمده است با توجه به تعداد قابل توجه و عدم وجود زیرساخت‌های لازم متناسب با تعداد نیروهای قراردادی و پیمانکاری همچنین جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و خانوادگی در منطقه خواهشمند است موافقت فرمایید موضوع مهلت اسکان نیروهای قرارداد موقت و پیمانکاری،  به مدت یکسال تمدید شود.

پیش از این اعلام شده بود که کلیه نیروها بایستی از ابتدای آبان ماه در عسلویه ساکن شوند ولی با توجه به مسائل و مشکلاتی که اسکان دو هزار خانواده در منطقه عسلویه دارد، این ضرب الاجل برای یک ماه تمدید شد؛ کارگران عسلویه می‌گویند عسلویه و کنگان، ظرفیت‌ها و امکانات زیستی محدودی دارد و برای اسکان خانواده‌ها مناسب نیست؛ امیدواری این کارگران به مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی پارس و تلاش او برای جلوگیری از اجرای این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز