خبرگزاری کار ایران

مشوقات بخشودگی واحدهای صنعتی قزوین تا پایان آبان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۰۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: جرائم دیرکرد بدهی‌های معوق واحدهای صنعتی، صنفی (تولیدی ، توزیعی و خدماتی) مشمول تا پایان آبان ماه امسال شامل بخشودگی می‌شود.

به گزارش ایلنا، «حمید رضا خانپور» گفت: در راستای رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید واشتغالزایی، حمایت از تولید ایرانی و حمایت از کلیه واحدهای صنعتی و صنفی( تولیدی، توزیعی و خدماتی ) که مشمول پرداخت تعدیل بدهی های معوق بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبالغ مذکور ( اصل بدهی و تعدیل معوقه)  نگردیده اند تا پایان آبان ماه مشمول مشوقات بخشودگی خواهند شد.                                                                                                                                                  .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با اشاره به بخشودگی جرایم اقساط افزود: واحدهای تولیدی بهره‌بردار دارای پایان کار یا در مرحله نصب ماشین‌آلات نیز در صورت پرداخت ۵۰  درصد اصل بدهی، مشمول ۶۰ درصد بخشودگی جرائم دیرکرد و چنانچه ۱۰۰ درصد مبلغ اصل بدهی واحد تولیدی و صنعتی را پرداخت کنند تا ۸۰ درصد مبلغ جرائم تأخیرآنها بخشیده می‌شود.

خانپور تصریح کرد: امیدواریم با اعمال این مشوق‌ها شاهد تسریع در بهره‌برداری از واحدهای در حال ساخت، راه‌اندازی واحدهای غیرفعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهایی نیمه فعال باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان از همه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی دعوت کرد تا پایان آبان ماه امسال با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از مشوقات بخشودگی تعدیلات بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز