خبرگزاری کار ایران

منابع ایلنا مطرح کردند؛

پیکر بیجانِ ماهیگیر مفقودیِ لاوان پیدا شد/ متوفی غیربومی و اهل تبریز بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۵۱

پیکر بی‌جان ماهیگیری که از پنج‌شنبه شب در آب‌های حوالی سکوی سلمان در اطراف جزیره لاوان ناپدید شده بود، صبح دیروز توسط همراهانش یافت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزگذشته خبری مبنی بر ناپدید شدن یک ماهیگیر حوالی سکوی سلمان در خلیج فارس منتشر شد.

براساس اخبار واصله از منابع محلی، ساعت ۲۳پنج‌شنبه هفته گذشته یک قایق صیادی در زیر یکی از فلرهای سکوی سلمان در آب‌های جزیره لاوان مشغول صیادی بوده‌ که یکی از صیادان خود را برای صید ماهی به آب می‌افکند.

با گذشت زمان زیادی از بازنگشتن صیاد مزبور به سطح آب، همراهان وی از سکوی سلمان درخواست کمک می‌کنند. آنها نیز در پاسخ کمک آنها با کمک شناورهایشان عملیات جستجو را برای یافتن ماهیگیر مورد نظر انجام می‌دهند که تا ساعت‌ها حاصلی نداشته است.

در همین رابطه، یکی از کارکنان سکوی سلمان به خبرنگار ایلنا، گفت: متاسفانه پیکر بی‌جان فرد یادشده حوالی ساعت ۷صبح دیروز توسط همراهان وی پیدا و از آب گرفته شد.

وی افزود: براساس گزارش‌های ما، فرد یادشده «اسماعیل نسیمی‌زاده» اهل تبریز و متولد ۱۳۶۵ بوده است. وی و همراهانش بومی نبوده و با نکات و پیچیدگی‌های صیادی در آب‌های منطقه آشنا نبودند. در واقع، شغل اصلی‌شان غواصی بوده است. با این حال، آنها صیاد غیرقانونی نبودند و دارای مجوز‌های لازم برای این کار بودند.

وی خاطرنشان ساخت: ساعت ۸صبح دیروز، هلی‌کوپتر اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ۲ نفر غواص را برای پیگیری عملیات تجسس به همراه آورد اما در همان زمان، پیکر بی‌جان فرد مورد تجسس یافت شد.

وی درپایان، اشاره کرد: پیکر آن مرحوم از سوی همراهانش به جزیره کیش که محل اقامت‌ ایشان بود، منتقل شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز