خبرگزاری کار ایران

پلمپ یک واحد تولید خوراک دام در اسلام‌آباد غرب

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۱۵

از فعالیت یک واحد کارخانه تولید خوراک دام در اسلام‌آباد غرب به‌خاطر عدم تمدید پروانه بهداشتی و فقدان حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید، جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد قاسمی (رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام‌آباد غرب)، گفت: عدم تمدید پروانه بهداشتی و همچنین عدم حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید خوراک دام از علل تعطیلی این کارخانه بود.

وی با اشاره به انجام نظارت های مستمر دامپزشکی بر کارخانجات تولید خوراک دام و طیور، خاطرنشان کرد: داشتن پروانه بهداشتی معتبر و حضور مسئول فنی بهداشتی هنگام تولید محصول از بدیهیات هر واحد تولیدی است.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: این واحد تولیدی علی‌رغم دریافت چندین تذکر کتبی، همچنان به تولید خود ادامه داد که نهایتاً با همکاری مقامات قضایی و طی مراحل قانونی با حکم قاضی پلمپ شد.

وی افزود: هرگونه فعالیت برای تهیه و تولید خوراک دام و طیور منوط به اخذ پروانه‌های بهداشتی لازم از اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه است و تولید محصول بدون پروانه بهداشتی تخلف محسوب می‌شود.

قاسمی با تاکید بر اهمیت ویژه حفظ سلامت مصرف کننده، اظهار داشت: حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید در کارخانه‌جات و یا کشتارگاه‌های دام و طیور لازم و ضروری است و در صورت عدم رعایت هریک از شرایط لازم، با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز