خبرگزاری کار ایران

توسط نمایندگان کارگران و وزارت کار؛

صورت‌جلسه برگزاری جلسه شورای‌عالی کار امضا شد/یک گام دیگر تا بازنگری در مزد ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۵۶

اعضای کارگری شورای‌عالی کار و مشاوران آنها ظهر امروز با نمایندگان وزارت کار بر سر بازنگری در مزد ۹۷ جلسه‌ای داشتند و صورت‌جلسه‌ای را بر سر مراحل بعدی کار، تنظیم و امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان گروه کارگری حاضر در جلسه بار دیگر به اثرات اقتصادی افزایش قیمت‌ها بر معیشت خانوارهای کارگری پرداختند و با این استدلال خواهان برگزاری جلسه شورای‌عالی کار برای ترمیم مزد سال ۹۷ شدند.

این جلسه در دفتر «احمد مشیریان» معاون روابط کار و دبیر شورای‌عالی کار برگزار شد. در پایان صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد که به امضای «علی خدایی»، «آیت اسدی»«محمدرضا تاجیک»، «ابوالفضل فتح‌اللهی»، «حسین حبیبی» و «ناصر چمنی» از گروه کارگری و «احمد مشیریان»، «فرزاد یوسفی»، مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی و «علیرضا محمدی» مسئول دبیرخانه شورای‌عالی کار رسید.

جلسه امروز با احمد مشیریان مصوبه جلسه صبح امروز بود که با حضور روسای تشکل‌های کارگری و بازنشستگی و اعضای کارگری شورای‌عالی کار و مشاوران آنها از هر سه تشکل رسمی کارگری در دفتر کانون شوراهای اسلامی کار برگزار شده است.

مکاتبه با کمیسیون اجتماعی مجلس، ارسال نامه به رئیس جمهوری درباره تخلفات وزارت کار و شکایت به دیوان عدالت اداری از دیگر مصوبات این جلسه است که روزهای آینده اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز