خبرگزاری کار ایران

نمایش «بمب ساعتی» برای مدیران کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۷۷

اولین اکران فیلم مستند «بمب ساعتی» روز دوشنبه سی‌ام مهر ماه از ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین اکران فیلم مستند «بمب ساعتی» روز دوشنبه سی ام مهر ماه از ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

بحران صندوق‌های بازنشستگی در کنار بحران آب و محیط زیست، از چالش‌ها و مسائل اصلی کشور در حوزه سیاست‌گذاری می‌‌باشد که در تدوین برنامه ششم توسعه کشور نیز بر آن تأکید شده است.

از این رو معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اقدام به ساخت فیلم مستند سیاستی «بمب ساعتی» کرده است.

این مستند با استفاده از مطالعات و تجربیات داخلی و بین‌المللی روایتی از تاریخچه به وجود آمدن صندوق‌های بازنشستگی در ایران و مسایل و مشکلات گذشته و امروز این صندوق‌ها با هدف تاثیرگذاری بر سیاستهای عمومی است.

نویسنده، پژوهشگر و کارگردان این مستند ۵۵ دقیقه‌ای که تولید سال ۱۳۹۷ معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است «کمیل سوهانی» و «حسین خداپرست» هستند.

اولین مراسم اکران این فیلم مستند همراه با پنل تخصصی بحث و گفتگو که با حضور جمعی از نمایندگان  مجلس شورای اسلامی و اعضای دولت، مدیران عامل و اعضای هیئت‌ مدیره‌های صندوق‌های بازنشستگی و کانون‌های بازنشستگی ، صاحب‌نظران حوزه رفاه اجتماعی و اساتید محترم دانشگاه همراه است، در روز دوشنبه سی ام مهر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز