خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران شهرداری شوشتر گسترده‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۳۸

برخی منابع کارگری از گسترده شدن اعتراضات صنفی کارگران این نهاد عمومی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع خبری کارگری در شهرداری شوشتر در استان خوزستان از گسترده شدن اعتراضات صنفی کارگران این واحد خدماتی خبر می‌دهند.

این کارگران که تعداد آنها تا حدود ۳۰۰ نفر برآورد شده است، می‌گویند: امروز ۲۴ مهر ماه اعتراض صنفی کارگران  واحد موتوری و اداری شهرداری شوشتر با همراهی کارگران فضای سبز گسترده‌تر شده است.

به گفته یکی از کارگران، تشدید اعتراضات کارگری در حالی از روز گذشته (۲۳ مهر ماه) ادامه دارد که پیش از این بیش از ۲۰۰ نفر از کارگران واحد موتوری و اداری مقابل ساختمان شهرداری دست به اعتراض صنفی زده بودند اما نتیجه‌ای دربرنداشته است.

کارگران معترض در ادامه با بیان اینکه کارگران در اجتماع امروز خود خواستار دریافت مطالبات صنفی خود هستند، افزودند: اگر حداقل بخشی از شش ماه معوقات مزدی آنها به صورت کامل پرداخت شود، دلیلی برای استمرار این اعتراض صنفی وجود ندارد.

کارگران شهرداری شوشتر تاکید کردند: سایر خواسته‌های صنفی ما «عقد قرارداد مستمر و دائم»، «تامین امنیت شغلی کارگران»، «دادن حق اعتراض و بیان مشکلات صنفی از سوی کارگران» و «مشخص شدن زمان پرداخت حقوق در هر ماه» است که تاکنون اهمیتی از سوی مسئولان به این حقوق قانونی داده نشده است.

پرداخت شدن حق بیمه کارگران مجموعه شهرداری شوشتر از دیگر خواسته‌های این گروه از کارگران معترض است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز