خبرگزاری کار ایران

پیکر بی‌جان یک کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری بوکان، صبح امروز پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۶۴۷

صبح امروز، پیکر بی‌جان یکی از کارگران پیمانکاری فضای سبز شهرداری بوکان در اتاق نگهبانی بوستان ساحلی این شهر پیدا شد. عضو شورای شهر بوکان فوت وی را نه به دلیل دود ناشی از آتش و یا ضرب و شتم، بلکه بنا بر حدس اولیه ناشی از سکته قلبی دانسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز پیکر بی‌جان یکی از کارگران فضای سبز شهرداری بوکان در اتاق نگهبانی بوستان ساحلی پیدا شد. براساس اخبار واصله از منابع محلی؛ شب گذشته، کارگر درگذشته برای گرم کردن خود اقدام به روشن کردن آتش در اتاق نگهبانی کرده است و متعاقبا، دود ناشی از آتش موجب خفگی و جان سپردن وی در هنگام خواب شده است.

در همین رابطه، احمد صالحی (عضو شورای شهر بوکان) در گفتگو با ایلنا، ضمن رد مرگ ناشی از خفگی براثر دود آتش، اظهار داشت: آنچه که تاکنون از آن صحبت می‌شود این است که فرد یاد شده (بنا بر حدسیات اولیه) در اثر سکته قلبی درگذشته است. البته قابل ذکر است که برای بررسی‌های بیشتر، پیکر آن مرحوم در اختیار پزشکی قانونی است اما تاکنون اعلام نتیجه‌ای از سوی آنها نشده است. با این وجود، من هم‌چنان پیگیر این ماجرا هستم.

وی افزود: کسانی که در هنگام صبح، پیکر بی‌جان وی را یافتند هیچ اثری از آتش و یا دلایل محتمل دیگری از جمله ضرب و شتم نیافتند.

عضو شورای شهر بوکان در پایان، در خصوص کارگر جان‌سپرده، بیان داشت: وی فردی سالخورده (بالای ۵۰ سال)، کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری بوکان و دارای همسر و فرزند بوده است.        

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز