خبرگزاری کار ایران

چرا پرسپولیسی‌ها داور بازی امروز را دوست ندارند؟

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۲۲

داور بازی امروز پرسپولیس-گسترش فولاد، احمد صالحی است. او فصل قبل در بازی سرخ‌ها و سایپا قضاوتی جنجالی انجام داد که با اعتراض هواداران پرسپولیس مواجه شد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران امروز در شرایطی به مصاف گسترش فولاد می‌رود که احمد صالحی، یکی از داوران خوب کشورمان برای قضاوت این دیدار انتخاب شده است. انتخابی که البته چندان برای هواداران پرسپولیس راضی کننده نیست.

صالحی در حالی  بازی امروز پرسپولیس مقابل گسترش فولاد را سوت خواهد زد که سال گذشته و در بازی رفت پرسپولیس و سایپا، قضاوتی جنجالی برای پرسپولیس انجام داده بود. در آن بازی صالحی توپی که رامین رضاییان، درون محوطه جریمه، با سر مهار کرد را خطای هند تشخیص داد و یک پنالتی اشتباه برای سایپا گرفت و باعث باخت سرخپوشان در آن مسابقه شد. با اینکه صالحی پس از آن دیدار از قضاوت چند بازی محروم شد، هواداران پرسپولیس تا پایان فصل او را رها نکردند و حتی قضاوت صالحی را مانع رسیدن سرخ‌ها به عنوان قهرمانی عنوان کردند.

با توجه به این حواشی این داور کار دشواری برای قضاوت این دیدار در پیش دارد و به شدت زیر ذره‌بین هواداران پرسپولیس قرار دارد.

لازم به ذکر است که صالحی در فصل 94-93 به عنوان بهترین داور لیگ برتر ایران انتخاب شد.

دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز و از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز