خبرگزاری کار ایران

مجروح شدن دو محیط‌بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۵۷

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست اصفهان از مجروح شدن دو ۲ محیط‌بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا، دو محیط‌بان در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در استان اصفهان به هنگام گشت‌زنی با اصابت گلوله شکارچیان غیرمجاز زخمی شدند.

مرتضی جمشیدیان گفت: متخلفان از نزدیک به سوی محیط‌بانان و خودرو آنان شلیک و آنان را از ناحیه سر و دست و پا زخمی کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست اصفهان اظهار داشت: محیط‌بانان مصدوم اکنون در یکی بیمارستان‌های اصفهان تحت درمان هستند که یکی از آنان به دلیل شدت جراحات به اتاق عمل منتقل شد.

جمشیدیان با بیان اینکه این دو شکارچی متخلف دستگیر شده‌اند، ادامه داد: یکی از متخلفان هم در این حادثه زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان ادامه داد: شکارچیان متخلف در قالب یک گروه سه نفره مجهز به سلاح شکاری غیرمجاز، یک خودرو و یک موتورسیکلت تندرو قاچاق بودند که یکی از آنان متواری شد.

پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با مساحت ۱۱۳ هزار هکتار در ۴۵ کیلومتری شمال غرب شهر اصفهان واقع شده و دارای سه زیستگاه مهم تپه استپی و دشتی، تپه ماهوری و زیستگاه کوهستانی و برف‌‌گیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز