خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان خبر داد:

امضای توافق نامه انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر و ایمانشهر به ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۹۳

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در حاشیه مراسم امضای قراردادهای مشارکت بخش خصوصی در حوزه صنعت آب و فاضلاب با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرودر وزارت نیروگفت: براساس توافقنامه صورت گرفته از تاریخ شروع بهره¬برداری تجاری تا حجم تجمعی 125 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده تصفیه خانه فولادشهر و ایمانشهر برابر با استاندارد مصوب سازمان محیط زیست کشور به شرکت ذوب آهن اصفهان واگذار می شود.

به گزارش ایلنا، مهدی نصر ازادانی اظهار داشت:قرارداد احداث و بهره برداری از تاسیسات خط انتقال پساب، تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر و ایمانشهر به شرکت ذوب آهن اصفهان واگذار و پساب تصفیه شده به مدت 20 سال از زمان شروع بهره برداری به منظور مصارف صنعتی و آبیاری فضای سبز به این شرکت ارائه می شود.

وی تصریح کرد: تحویل پساب با مشخصات کیفی مطابق با مصارف کشاورزی و آبیاری استانداردهای خروجی فاضلاب سازمان محیط زیست می‌باشد و بمنظور استفاده جهت مصارف صنعتی می‌بایست در تصفیه‌خانه‌ای که به این منظور احداث می‌گردد تصفیه گردد.

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: مطابق با مفاد این قرارداد شرکت سهامی ذوب آهن بعنوان سرمایه گذار جهت تکمیل شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای فولادشهر و ایمانشهر سرمایه‌گذاری می‌نماید و در مقابل شرکت آبفا حق بهره­برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های یاد شده از تاریخ شروع بهره­برداری تجاری تا حجم تجمعی  125 میلیون متر مکعب و برای دوره زمانی 20 سال را به شرکت ذوب آهن واگذار می‌نماید .

وی افزود: این قرارداد در قالب بیع متقابل در ازای واگذاری بخشی ازپساب حاصله و سرمایه گذاری اولیه معادل 2 هزار و 100میلیارد ریال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز