خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت حادثه تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۶۴

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی حادثه تروریستی در اهواز را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش با صدور پیامی، حادثه تروریستی در اهواز را محکوم کرد.

متن پیام  بدین شرح است:

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس که در سال جاری با ایام شهادت اباعبدالله الحسین همزمان است، تعدادی از عوامل دشمن به منظور انتقام‌گیری از ملت بزرگ ایران دست به اقدامی تروریستی زدند.

این حمله ددمنشانه در سرزمین مقدس خوزستان و محل عروج صدها هزار شهید دوران دفاع مقدس انجام شده است. بدون تردید و به برکت خون شهدای گرانقدر میهن اسلامی این حمله وقیحانه منجر به اتحاد و انسجام هرچه بیشتر آحاد ملت شریف ایران می‌شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ در پیگیری آرمانهای انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد شد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی؛ شهادت شماری از نیروهای مسلح جان برکف و مردم عزیز اهواز را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم قهرمان خوزستان صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم.

برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز