خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بازخوانی عملکرد و وظایف دستگاه‌های اجرایی است/توانمندسازی منابع انسانی راهکار خروج جامعه از بحران است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۳۲۸

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دیدار با همکاران معاونت آموزش این سازمان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازخوانی عملکرد و وظایف دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایلنا، سلیمان پاک سرشت (معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) همزمان با هفته دولت در نشست با همکاران معاونت آموزش ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته دولت گفت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با همکاران در برنامه سازمان قرار دارد و در این نشست فعالیت‌های انجام شده، مأموریت‌ها و وظایفمان را بازخوانی می‌کنیم.

معاون وزیر تعاون در ادامه گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است که نهادهای دولتی و دستگاه­‌های اجرایی نشست‌هایی را تشکیل بدهند تا در مورد وضعیت فعلی کشور به گفتگو و مشورت بپردازند تا بتوانند راهکاری برای رفع این مشکلات پیدا کنند.

وی افزود: در این شرایط دولت و دستگاه‌­های دولتی باید خودرا بازتعریف کنند. به طور مثال یکی از ارگان­‌های دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.. ما باید بدانیم نتیجه و بازتاب عملکرد و تعهد ما در انجام مأموریت سازمانی در جامعه و خانواده هایمان نمایان می‌شود.

پاک سرشت گفت: تحقیقات نشان داده است که کشورهایی که در موقعیت و بحران‌های سخت قرار گرفته‌اند با آموزش و توانمندسازی مناسب نیروی انسانی توانسته‌اند جامعه را از بحران عبور دهند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: در این وضعیت سازمان تصمیمات سختی اتخاذ کرده و دست به خود اصلاحی و آغاز برنامه‌هایی برای عملکرد بهتر زده است و در حوزه آموزش که شاهد اتفاقات خوبی بوده‌ایم.

وی گفت: ما به عنوان کارگزار دولت، از شرایط به وجود آمده در کشور نباید نگران باشیم. باید با شرایط سخت کنار آمده و تحت هر شرایطی با انرژی زیاد به فعالیتمان ادامه بدهیم.

پاک سرشت در خاتمه گفت: کار آموزش کار مقدسی است. از تک تک همکاران سپاسگزارم که در این شرایط سخت با انگیزه بالا به فعالیت شان ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: افتخار من این است عضوی از خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای هستم و افتخار می‌کنم که بخشی از ایام زندگی‌ام را در کنار شما باشم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز