خبرگزاری کار ایران

پاک سرشت:

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مؤثری در اطمینان بخشی پایدار به جامعه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۳۲۱

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دیدار با همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان گفت: این سازمان با توانمندسازی منابع انسانی نقش مؤثری در اطمینان بخشی پایدار به جامعه را دارد.

به گزارش ایلنا، سلیمان پاک سرشت (معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) هم زمان با هفته دولت در نشست با همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته دولت از خدمات ارائه شده در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان تشکر کرد.

وی با تأکید بر همکاری همه همکاران در انجام مأموریت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: اصلاحات و بهبود اموری که در چند ماه اخیر در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان صورت گرفته قابل تقدیر است.

پاک سرشت با بیان اینکه این اصلاحات با مدیریت نادر فخری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با نگاه برنامه محوری و اراده و انگیزه بالا انجام شده، گفت: در شرایط فعلی کشور بایستی بیش از پیش از وجود چنین مدیرانی بهره‌مند شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان سازمان آموزشی با توانمندسازی منابع انسانی می‌تواند در رفع نگرانی‌های مردم نقش موثری داشته باشد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با افزایش همگرائی درون بخشی شاهد ثمرات خوبی در عملکرد سازمان خواهیم بود.

پاک سرشت با بیان اینکه دستگاه‌های آموزشی با توانمندسازی نیروی انسانی می‌توانند اطمینان بخشی پایداری را در کشور ایجاد کنند، افزود: واکنش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به شرایط فعلی آغاز برنامه اصلاحی درون سازمانی بوده که براساس آن مأموریت خود را بهتر از قبل انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه نگاه سازمان، نگاه خود اصلاحی است و این اصلاحات و تحولات در معاونت‌ها شکل گرفته است، گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان نیز در حوزه درآمدها، واگذاری‌ها و ... اصلاحات و تحولات سازمانی خود را آغاز کرده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این سازمان در شرایط جدید با انرژی مضاعف و منابع محدودتر برای کارهای بزرگ مهیا شده است.

وی با اشاره به نتایج برنامه‌های اصلاحی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با همت و انسجام سازمانی در آینده نزدیک، سازمانی چابک‌تر و اصلاح شده با اهداف مشخص را شاهد خواهیم بود.

پاک سرشت با بیان اینکه مأموریت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در شرایط فعلی جدی است، گفت: بخشی از نگرانی‌های کنونی کشور متوجه این سازمان است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تأکید کرد: این سازمان باید در حوزه توانمندسازی منابع انسانی اطمینان لازم را به جامعه بدهد.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: به طور حتم با شکیبائی و تلاش بیش از پیش همه همکاران از شرایط سخت کنونی با موفقیت عبور خواهیم کرد.

نادر فخری نیز ضمن تقدیر از رئیس سازمان برای برگزاری نشست با همکاران اظهار امیدواری کرد که با تلاش مضاعف در شرایط کنونی کشور و نیاز جامعه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دین خود را به جامعه ادا کنیم.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ارائه آموزش‌های مهارتی نقش مؤثری در بهبود شرایط کنونی کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز