خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

با کمک صاحبان تولید و صنعت در تلاشیم زمینه نشاط و شادابی کارگران را فراهم آوریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۲۵۳

شاکرمی گفت: ما در تلاشیم به کمک صاحبان تولید و صنعت استان تهران، زمینه نشاط و شادابی کارگران را که از عوامل افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه و مرخصی‌های درمان است، فراهم آوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حاتم شاکرمی (مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران) در مراسم افتتاحیه پروژه سالن چندمنظوره مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان دماوند به مناسبت هفته دولت، گفت: این مجموعه به‌عنوان مجتمع ورزشی رفاهی کارگران شهرستان دماوند در ۸ هکتار، کارش آغاز گشته است. 

وی ادامه داد: فازی که امروز افتتاح می‌شود هفتمین مجموعه ورزشی کارگری در استان تهران است. برای این مجموعه ۴۲ میلیارد ریال هزینه شده که ۳۰ میلیارد ریال آن از محل منابع ملی بودجه و ۱۲ میلیارد ریال آن هم از منابع مالی استانداری فراهم شده است.

شاکرمی اظهار داشت: امیدوارم با مساعدت استانداری، وزارت کار، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فاز دیگر آن را هم در دستور کار قرار دهیم. 

وی گفت: جامعه کارگری در استان تهران، در ۳۴ رشته ورزشی فعال است. در این هفته، در تهران، ما میزبان مسابقات کارگری کشور بودیم و در دو رشته والیبال و کشتی، تیم‌های تهران، قهرمان شدند. این امر حاصل حمایت وزارت کار و استانداری بوده است. 

شاکرمی تاکید کرد: ما در تلاشیم به کمک صاحبان تولید و صنعت استان تهران، زمینه نشاط و شادابی کارگران را که از عوامل افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه و مرخصی‌های درمان است، فراهم آوریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در پایان، با ابراز امیدواری از گسترش مجموعه‌های ورزشی در شان جامعه کارگری در سایر شهرستان‌های استان تهران، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد افتتاح مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فیروزکوه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز